منتدى شبـــــاب رايــــــق
للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 829894
ادارة المنتدي للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 103798
للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 829894
ادارة المنتدي للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معانا عمرك ما هتندم مواضيع وحوارات جامده

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1

fizo
اسير الحب محمد موسي
mohamed yassen
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamed yassen
عضو جديد
عضو جديد
mohamed yassen

تاريخ تسجيلى : 09/08/2009
المزاج : شـًًًٍٍٍُُُِِِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِغ ًًٍٍُُِِ ًٍُِ ًٍُِـا ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِـلـًًٍٍُُِِ ًٍُِ ًٍُِلــــــــــًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ

للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Empty
مُساهمةموضوع: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:00 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا انسان زى اى انسان عادى يمكن بحس انى مختلف عن الناس بحب الحب وبحب كل شخص عرفته ان شاء الله تكون معرفه بسيطه بس بكره الظلم بكره الكره انا حسيت انى اتظلمت مش هطول عليكو فى المقدمه بس للأسف القصه اللى هاحكيهالكوا هى قصه جرح وهى جرحى انا .......
انا اتجرحت جرح عمر ما حد يتصوره .....
انا حبيت انسانه والانسانه دى كانت بتحبنى وطبعا لازم يكون فى طرف تالت فى الموضوع والطرف التالت ده اللى هو سبب مأساتى صاحبى اللى انا كنت بعشقه اكتر من حبيبتى ....
هل فى راجل بيعشق راجل ؟؟؟
هجاوب انا واقول ايوه فى راجل بيعشق راجل انى كنت اتمنى انى اموت قبل صاحبى ده لأنى كنت بعتبره اكتر من اخويا ابن امى وابويا بس ياريتنى ما آمنت لصاحبى صاحبى خانى وخانى مع مين مع الانسانه اللى حبيتها اللى كانت دنيتى اللى كانت كل حاجه ممكن حد يتخيلها فى حياتى تصوروا خانى ازاى ....
البنت دى انا كنت بحبها وهى بتحبنى كنا اكتر من الاحباب والعشاق وكان صاحبى يعرف كل حاجه عنى من اول مره عرفتها لآخر مره كلمتها انا كنت مسافر اسكندريه بصيف مع صحابى ولاكن وانا هناك اكتشف ان صديقى خطب حبيبتى كيف هذا كيف حدث ؟؟؟ ...... هل نعلق اخطائنا على شماعه الظروف ؟؟؟ ....لا لا استطيع ان اعلقها ولاكن ماهو هذا القلب الذى يقبل بخيانه صديقه لقد تمنيت الموت الف مره ومره ومره ومره لم اعد انسانا بل اصبحت وحشا يريد ان يأخد بثأره لما آتاه من اضرار صديقه لقد خاننى لقد خطب حبيبتى كيف هذا كيف يضعنى فى هذا العذاب كيف يحرمنى ممن احببتها كيف يفعل بى هذا كل هذه تساؤلات اتت فى خاطرى لم اعد استطع الاحتمال لقد تدمرت بشكل كامل وكيف تخوننى حبيبتى لقد كانت تحبنى بكل معانى الحب لقد كانت تعشقنى ولاكنه كان كذب كذب كذب كذب كذب لقد خدعتنى لقد اجتمعوا هم الاثنين على تدميرى لقد تمنيت ان اموت قبل ان افكر فى ان اضر صديقى ولاكن ..... هل اتى لى قلب ان افعل اى شىء يضر صديقى ؟؟؟ ....لا لم استطع لقد عانيت الكثير فهل آتى واعانى لزعل صديقى منى ؟؟؟....للموضوع بقيه ولاكن بعد الردود اذا اعجبكم لم اكن اتحدث بلسان بل اتحدث بقلب ملىء بالجروح
اسير الحب محمد موسي
عضو جديد
عضو جديد
اسير الحب محمد موسي

تاريخ تسجيلى : 06/08/2009
عمرى : 33
المزاج : ساعات ساعات

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:08 am

والله انت جميل يايسين
fizo
عضو فعال
عضو فعال
fizo

تاريخ تسجيلى : 20/07/2009
عمرى : 28

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:14 am

بجد صعب انك تتحمل كل دة
mohamed yassen
عضو جديد
عضو جديد
mohamed yassen

تاريخ تسجيلى : 09/08/2009
المزاج : شـًًًٍٍٍُُُِِِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِغ ًًٍٍُُِِ ًٍُِ ًٍُِـا ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِـلـًًٍٍُُِِ ًٍُِ ًٍُِلــــــــــًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ ًٍُِ

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:19 am

انا عارف انه صعب انى اتحمل كل ده بس قصاد سعاده صاحبى انا مستعد اضحى بنفسى علشانه
nono
عضو فعال
عضو فعال

تاريخ تسجيلى : 15/06/2009
عمرى : 29
المزاج : شغال

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:21 am

ميرسى يا محمد
بجد موضوع رائع وكلماتة جميلة
بس فية نوعين من الصداقة
صداقة خاينة وصداقة صادقة
تسلم ايدك
اسير الحب محمد موسي
عضو جديد
عضو جديد
اسير الحب محمد موسي

تاريخ تسجيلى : 06/08/2009
المزاج : ساعات ساعات

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:23 am

بصي يانونو لازم الانسان يشوف الاصدقاء دول علشان يتعلم
فارس الرومانسيه
عضو فعال
عضو فعال
فارس الرومانسيه

تاريخ تسجيلى : 31/07/2009
المزاج : تحت الصفر

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:24 am

كلامك حلو ،، لكن لو نظرت لمشكلتك بمنظار آخر

ستجد ان هناك الآلاف عاشوا صدمات الحب أكثر

من صدمتك انت بكثير ،، وان مشكلتك نقطة في بحر

من مشاكل غيرك

أرمي وراء ظهرك ،، وعش حياتك

حنونة مجنونة
عضو فعال
عضو فعال
حنونة مجنونة

تاريخ تسجيلى : 27/06/2009
عمرى : 29
المزاج : شغاااااااااااااااااااال

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:53 pm

حرام والله وصعب عليك كل دة انسيوعيش حياتك
وننتظر باقي الموضوع
rhama
عضو فعال
عضو فعال
rhama

تاريخ تسجيلى : 26/08/2010
عمرى : 28
المزاج : شغاااااااااااااااااال

مُساهمةموضوع: رد: للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1   للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1 Emptyالإثنين أكتوبر 25, 2010 11:38 pm

بجد صعب انك تتحمل كل دة

للأسف مضطر اكتب الكلام ده { قصه لكل عاشق مجروح جرحه الحب } 1
صفحة 1 من اصل 1