منتدى شبـــــاب رايــــــق
عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 829894
ادارة المنتدي عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 103798
عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 829894
ادارة المنتدي عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معانا عمرك ما هتندم مواضيع وحوارات جامده

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري

العنيد
الاميرة رحاب
osama12
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

تاريخ تسجيلى : 22/10/2008
المزاج : مرح

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Empty
مُساهمةموضوع: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالجمعة يناير 16, 2009 2:55 pm

هل أنت لاقدر الله مثقف؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 18%5B1%5D

هل فكرت وغامرت واتهورت مرة وقريت كتاب؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 45%5B1%5D

بتقرا حاجة غير مجلة ميكي ؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 56%5B1%5D

عندك مصدر بتجيب منه معلومات غير قعدة القهوة و الكافتريا عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_eek

واللف مع صحابك ع الكورنيش ؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_rr

تعرف يعني إيه حزب؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Alien

هل تعلم ماهى الليبرالية والفدرالية والإشتراكية ؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 55%5B1%5D

يا ترى بتدخل ع النت ليه ؟ ؟ عشان تتثقف؟؟ عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 56%5B1%5D

إذا كانت معظم إجاباتك هى ( لا ) لا تقلق عزيزي الشاب أنت طبيعى 100% ولا تحتاج إلى أي تحاليل أو إشاعات
فكل الدراسات والأبحاث تشير إلى أن الشباب المصرى عليه العوض و منه العوض وهو في أسوأ حالاته الثقافية في ظل أزهى عصور الحرية والديموقراطية والتقدم .......!!

- يعني احنا شباب تمام .... في العصر التمام -

انا لاقيت الاحصائيات دى ع النت و قولت لازم انقلها علشان تكمل فيها يمكن لعل و عسى يحصل تغير ( لا قدر الله )

حيث تشير إحدى الدراسات إلى أن:

80% لا يقرأون الصحف و70% من الشباب الذين يشاهدون التلفزيون..أنهم يفعلون ذلك بدافع الهروب وقتل الوقت وتحتل البرامج الدينية المرتبة الأولى في قائمة البرامج التي لا يهتم الشباب بمشاهدتها بنسبة 64% - لا شباب متدين صحيح -

أما في الصحافة

الصفحة الأولى التي يهتم الشباب بقرأتها هى..صفحة "الحوادث" تليها "الصفحة الرياضية"
..وإذا كانت علاقة الشباب بالإعلام كأحد مكونات المجتمع المصري تبدو ضعيفة..فإن علاقته بالمؤسسات السياسية تبدو مصيبة..

ففي البحث الذي أجري عن ثقافة الشباب المصري ذكر أن 10% من الشباب لا يعرفون بوجود أحزاب فى مصر من الأساس- يا حلاوة!! -

و الكارثة بجد عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_biggrin هى وجود أكثر من 74 % من الشباب لا يعرف اسم أول رئيس للجمهورية - محمد نجيب يعني -

وذكر أيضاً أن 19 % يظنون أن مصر فيها حزب واحد فقط - أكيد قصدهم على حزب النادي الأهلي - بينما أكد 17% من الشباب أن عدد الأحزاب في مصر هو ثلاث أحزاب..وأكتشف البحث أن 50% من الشباب لا يعرفون عدد الأحزاب الموجودة في مصر..مع العلم أن بها 22 حزب (يا ترى أنت كمان كنت عارف؟؟ ولا انت من الــ50%) _ على فكرة انا منهم

مع إن الأحزاب في كل بلاد العالم تعتمد أصلاً على الشباب بشكل أساسي عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_clown ..ويستطيع الشباب من خلالها إقامة واسقاط الحكومات

فنجد أن الشباب الأوكراني عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_cry وبالتحديد طلبة الجامعات هم الذين أسقطوا النظام الديكتاتوري في أوكرانيا من خلال ثورة شعبية أقامها هم

وهذا هو نفس سبب سقوط الحكومة في فرنسا حينما قام طلاب الجامعة هناك بمظاهرات حتى أسقطوا الحكومة عندما قدمت قوانين للعمل لا تناسبهم. .

طب تعالوا نشوف ازاى الشباب المصرى بيستفيد من الانترنت عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_bounce

فحسب تصنيف مؤسسة أليكسا العالمية عن أكثر 100 موقع يدخله المصريون كان ترتيب هذه المواقع هى مواقع الشات..والمواقع والمنتديات الجنسية ثم مواقع تحميل الأفلام ومواقع نوادي الكرة ومواقع النغمات والبلوتوث ولم تشمل هذه القائمة سوى 4 مواقع إسلامية في حين أنها لم تشمل على أى موقع علمي !!!

لكن الكارثة الكبرى هى أن مصر تحتل المركز الثاني في قائمة أكثر 10 مناطق فى العالم بحثاً عن المواقع الإباحية على شبكة الإنترنت وفقاً لتصنيف محرك البحث جوجل !! عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Bom ..

فى وقت إن ناس غيرنا وشباب غيرنا هم اللي بيستفيدوا بمليارات الكتب والمعلومات الموجودة على الإنترنت .. ( عشان كده بيتقدموا.. )

فنلاقي مثلاً إن الهند تحتل المركز الأول على العالم فى البحث عن البرمجيات وده يفسر لنا ليه الهند هى الأولى على العالم فى صناعة البرمجيات الآن؟؟

طب و بعدين ايه اللى حصل

اللى حصل بقى ان الكلام ده قلق ناس جامد وعارضوه بشده فقالوا لازم يطمنوا ويتعاملوا مع الواقع وبلاش كلام الاحصائيات الخايب ده ورفعوا شعار عمار يامصر و بلدنا لسه بخير و عايزنها تبقى خضرا ولازم يطمنوا علي الأرقام دي بنفسهم.. وعلى الشباب الجامعي المثقف..

فنزلوا للجامعة ( جامعه القاهرة ) وعملوااستطلاع لعينة عشوائية من طلاب الجامعه

( 20 طالب )

وكانت النتيجة ان معظم الطلاب 17طالب يستخدمون النت للشات
( مش لحاجه تانيه خااااالص لا سامح الله )
وإن 15 طالب لا يقرأون إلا الكتب الدراسية ( ده إذا كانوا بيفتحوها أساساً )
ونسبة قليلة 3 طلاب يقرأون الروايات الأدبيه العظيمة مثل رجل المستحيل وملف المستقبل
( الحمد لله أهو لقينا حد بيقرا حاجة ) عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 56%5B1%5D ..

طبعاً مش لازم تبقى محمد حسنين هيكل..ولا لازم تكون فهمي هويدي
( مصيبة لا تكون مش عارف دول كمان عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 55%5B1%5D )

لكن على الأقل تكون فاهم.. عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 41%5B1%5D وعارف .. وداري باللي بيجرا حوليك
فاهم العالم ماشي إزاي ومين عايز إيه؟؟
ومين بيعمل إيه عشان يكسب إيه؟؟
و مين كويس و مين وحش ؟؟
وقبل كل ده تكون عارف كويس..أنت عايز إيه؟؟

لأن فعلاً جهلنا ثقافتنا في كل شئ خلانا أمة نايمة مش بتفكر ولا عايزة تفكر
.. دماغنا فاضية
.. مفيهاش أي حاجة
عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 18%5B1%5D .. ولا أي قضية
عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 30%5B1%5D .. ولا عايشين لهدف
عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 29%5B1%5D .. وكل اللي نعرفه في حياتنا .. وكل معلوماتنا .. عن الممثلين والكورة
.. حتى ديننا منعرفش عنه إلا الوضوء والصلاة اللي اتعلمناهم واحنا صغيرين

.. فحين إن العالم كل بيتقدم بسرعة جنونية .. واحنا لسه محلك سر !! عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري 19%5B1%5D

.. يا ترى الفكرة وصلت؟؟ولا لسة؟؟

وملحوظه بسيطه :: بقى نسيت اقولها تبع الاحصائيات دى برضه

هاري بوتر هو اللذي اعاد الشباب المصري لقرائة الكتب وهو الكتاب اللي حقق اعلي مبيعات في مصر
بعدها تيجى سلسله كتب تفسير الاحلام و حظك اليوم و الابراج

بجد بجد يا جماعه لازم نغير من نفسنا شويه

http://www.google
الاميرة رحاب
عضوه سوبر
عضوه سوبر
الاميرة رحاب

تاريخ تسجيلى : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالجمعة يناير 16, 2009 10:05 pm

انت كدا قلقتنى على نفسى لانى بحب القراه جدا مش ميكىىىىى
واعرف الاستاذ محمد حسنين هيكل طبعا بس اقولك عن تجربه شخصيه صحباتى كان بقوليلى ايه يابنتى كبرى واسمعيلك شوية اغانى احسن مش وجع قلبى انا بسمع اغانى طبعا بس مش طول الوقت انا كدا حالتى خطيره ولا ايه
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

تاريخ تسجيلى : 18/10/2008
عمرى : 40
المزاج : كل ساعه فى حال

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالسبت يناير 17, 2009 12:36 am

لا اله الا الله
وانا لله وانا اليه راجعون

والله يا اسامه انا معاك فى كل كلامك
وان احنا مقصرين كتير
فمش هعلق على اى حاجه من ناحية القراءة مثلا والنت والحاجات اللى زى كده
بس فيه نقطه انا مختلف فيها تماما معاك
وبقول اننا مستحيل نوصلها هنا
ده حتى لو العالم كله طبقها احنا عمرنا ما هنطبقها
النقطه هيا
اقتباس :
فنجد أن الشباب الأوكراني وبالتحديد طلبة الجامعات هم الذين أسقطوا النظام الديكتاتوري في أوكرانيا من خلال ثورة شعبية أقامها هم

وهذا هو نفس سبب سقوط الحكومة في فرنسا حينما قام طلاب الجامعة هناك بمظاهرات حتى أسقطوا الحكومة عندما قدمت قوانين للعمل لا تناسبهم.

اكيد كل الناس فهمت قصدى
ولا تعليق
http://www.google.com
osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالسبت يناير 17, 2009 7:23 pm

والله يارحاب مش عارف اقولك هى بس هى دى حال الشباب يا دش يالنت وشات واكيد طبعا الاغانى للى مش عارفة اى كلمة فيها معنها ايه اصلا غير اه اووو وحسب ياعم ونفضلو وكويس ان لسه عندك عزيمة على القراءة وربنا يسهل ويكون فى ناس كتير زايك

وثانبا والله ياعنيد ما فىشئ اصبح مستحيل ونتمنى خير من الله وربنا يسترها معنا فى هذة الزمان
وشكرا على موروك على الموضوع
وتقبال احتراماتى
راية الاسلام
عضو جديد
عضو جديد
راية الاسلام

تاريخ تسجيلى : 06/01/2009
عمرى : 35

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالسبت يناير 17, 2009 7:54 pm

لا حول ولا قوة الا بالله
انت تعرف يااسامه انا حصلي موقف من قريب في اوائل ايام ضرب غزه ويارب منكنش بنبطل دعاء ليها
المهم كنت راكبه الاوتوبيس ولاقيت شويه شباب عملين يغنوا مع بعض بهل واكن دمغهم فاضيه في الوقت اللي الناس كلها كانت بتكلم عن غزه قلت لنفسي ساعتها ان اليهود مقدروش علينا الالما وصلوا شبابنا للدرجه ديه درجه عم المباله والدماغ الفاضيه
وختاما (ان الله لايغير مابقوم حتي يغيروا ما بأنفسهم)
7oss
الملك
الملك

تاريخ تسجيلى : 16/09/2008
عمرى : 32
المزاج : مش تمام

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالسبت يناير 17, 2009 8:40 pm

اقولك بقى على حاجة اذا كنتى انتى شوفتى الناس بتغنى وبتقولى ان دماغهم فاضية

فا انا بقولك ان اكيد هما فى دا خلهم حزانا على غزة وان الى هما بيعملوه ده ملوش اى علاقة بما يحدث

الى هما بيعملوه ده يدل انهم فاقدين الثقة فى كل الى حوليهم والكل بيحبطهم وتاكدى ان الشاب المصرى المرفه مش الصعيد ولا الفلاح

لو ثار يهد الدنيا بس هوا مستنى الدفعة بس

تقبلو مرورى
https://shbabray2.yoo7.com
osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 12:00 am

وان شاء الله الدفع ده هيجى منبن اذا كان الشات على النت
ولا الجلوس على المقهى
ولا الفرجة على الش
ولا للهبة البلستشان على الكبيوتر
حد يقولى الدفع ده هايجى منين مش شرب البنجو ولا السجاير ولا ايه لاايه
يارجل اسكت وقول يارب
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 12:19 am

لو سالتك انت مصرى قولى ايه
قولى مصرى ابن مصرى وابن مصر الله عليه

لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون مصريا

المصرى هيفضل طول عمره مصرى النيل رواه والخير جواه

بص قدامك تلاقيه بص وراك تلاقيه بص فوق نلاقيه
بص تحت تلاقيه 80 مليون اكيد طبعا ملوا البلد ومبقاش فيه مكان مش فيه مصرى

7oss
الملك
الملك

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 2:02 am

على فكرة انا مبحبش الاحباط ده

وده هوا الى مودى الشباب فى داهية

osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 2:08 am

طيب يا ناس ياجماعة حد يرود على الاستاذ ده
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 2:54 am

ولا يهمك منه يا اوس
تعرف انت بأه ان ده اكتر واحد محبط فى مصر كلها
اسالنى انا
يا راجل ده من كتر ما بكسبه فى الكوره
خلاص بأه كله احباط
عشان كده بأه بيحب يلعب فى فريقى عشان ميخسرش
تنكر الكلام ده يا حوس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 7:21 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههعلشان كده
طيب مش تقول كده من الصبح
الله يكون فى عوتك يابنى
وانت الرحمة عليه شويه ياحمد
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 3:51 pm

بس كده يا اوس
اوك ومن عنيا
انا بس حبيت اقولك تسيبك من الشعارات اللى هوا بينادى بيها دى
ومن الاخر كده كله كلام يا عبد السلام
وتقريبا كده برده
تمارين العرض اللى هوا بيتمرن عليها دى لحست دماغه
الله يكون فى عونه برده
اصل تقريبا كده الريس متقال يعنى هينزل المنصوره
فى اسبوع شباب الجامعات اللى هيكون فى جامعة المنصوره
وتقريبا برده الريس حوس مشترك فى العرض ده
فنعزره برده اليومين دول لحد لما العرض يخلص
osama12
مشرف عام
مشرف عام
osama12

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالإثنين يناير 19, 2009 5:18 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
طيب على كده فى ناس معزومة من بره ولا الكلية بس
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 12:31 am

والله علمى علمك يا اوس
مش عارف بجد
بس ليه لا
اكيد يعنى
بس دول اكيد الناس اللى تبع الحاشيه
مش انا وانت واللى زينا يعنى
راية الاسلام
عضو جديد
عضو جديد
راية الاسلام

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 5:50 pm

عندي اقتراحات من منطلق فلنبدأ بأنفسنا
الاول ان احنا ممكن نتفقق علي قراءه كتاب وناقشه علي الموقع وندعو كل الاعضاء لذالك بس مش قصه طبعا كتاب مفيد كل اسبوع كتاب ايه رأيكم
ومعا نبدأ التغير
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 7:01 pm

والله فكره ممتازه يا ناهد
بس ياريت يكون كتاب صغير
عشان انا مش فاضى اليومين اللى جايين دول
عشان عندى شغل فى الشقه
وانا معاكى من حيث المبدأ
وياريت كمان الكتاب ده يكون موجود على النت
لسهولة الحصول عليه
مع مراعاة ان الكتاب ده يكون مفيد
وانا اترك لكم حرية الاختيار
بس برده هيكون ليا رايي فى اختياركم
راية الاسلام
عضو جديد
عضو جديد
راية الاسلام

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 7:54 pm

علي فكره انا مش ناهد اولا
ثانيا فكره ان الكتاب يكون موجود علي النت فكره كويسه
ثالثا ربنا يعينك عل الشغل
راية الاسلام
عضو جديد
عضو جديد
راية الاسلام

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 8:12 pm

معلش ممكن يااسامه تتولي البحث علي النت عن كتاب لحد ما انا اخلص امتحانات انا هخلص الاسبوع القادم
7oss
الملك
الملك

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 10:29 pm

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Show2

ده احدى شغلنا يا باشا

7oss
الملك
الملك

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 10:33 pm

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Show6

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Show8

وده كمان

شوفو بنعمل ايه
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 10:46 pm

اقتباس :
علي فكره انا مش ناهد اولا
ثانيا فكره ان الكتاب يكون موجود علي النت فكره كويسه
ثالثا ربنا يعينك عل الشغل

اولا = سورى يا راية الاسلام انا فكرتك ناهد

اصل انا رديت من غير ما اركز فى مين صاحب الفكرة
وبعدين ملحوقه
وكلنا هنا واحد طبعا
تحت شعار
نعم لمنتدى افضل

ثانيا = شكرا على توافقك معى بالنسبة لفكرة ان الكتاب يكون من على النت
وانا شايف ان ده احسن اقتراح عشان الكل هنا يقدر يوصل للكتاب بسهوله

ثالثا = ربنا يخليكى وشكرا على ذوك
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 10:58 pm

اقتباس :

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_minipostموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_minitimeاليوم في 7:29 pmعفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Icon_quote_en

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Show2

ده احدى شغلنا يا باشا

وانت فين بأه فى دول يا حوس
مش شايفك فيهم خالص
7oss
الملك
الملك

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالثلاثاء يناير 20, 2009 11:02 pm

للاسف انا مش موجود فى دول
العنيد
كبير المنتدى
كبير المنتدى
العنيد

مُساهمةموضوع: رد: عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري   عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري Emptyالأربعاء يناير 21, 2009 12:27 am

امال انت فين بأه ان شاء الله
ولا هيا باه حوارات ع الفاضى
وتطلع فى الاخر مش فى العرض اصلا

عفوا الشاب المصري غير متاح حاليا .....اعد المحاولة مرة اخري
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  من يلعب بمشاعر الشخص أكثر " الشاب ام الفتاه ؟
» ألبــوم عادل الفار :: الشاب الهلهل 2008
» أهداف المنتخب المصري فى السبع بطولات من القاهره 1957 إلى أنجولا 2010
» حصريـا - حفلة عمرو دياب في استاد القاهره احتفالا بالمنتخب القومي المصري
» الجنيه المصري على مر العصور تم اضافة الجنيه العجيب بتاع انهارده